Employee experience – дещо схожий на customer experience, проте відбувається все в рамках взаємовідносин роботодавець-співробітник
Це всі враження, думки та відчуття що виникають у співробітника на кожному єтапі взаємодії з компанією
Candidate experience – це частина employee experience, яка стосується періоду від першого контакту з компанією (згадка в ЗМІ або соціальних мережах, лист від рекрутера) до моменту закінчення випробувального періоду (+ період звільнення та комунікація після нього, адже люди що вже не працюють в компанії також говорять про компанію, та впливають на кандидатів)
Тема employee та candidate experience особливо актуальна зараз, коли ринок праці перегрітий, та компанії не можуть втрачати жодного кандадата. Важливо знати які точки контакту працюють на вас, а які – проти.
Робота над candidate experience підвищить кількість кандидатів що доходять до оферу, виходять на роботу та проходять випробувальний термін.
Визначення цілей проекту
Сегментація цільової аудиторії
Складання employee journey map для ключових «персон»
Аналіз ефективності кожної з точок дотику
Розробка стратегії покращення EJM
Проведення навчальних сесій з middle менеджментом компанії
Аналіз результатів через 1 та 3 місяці після завершення роботи
Регулярна робота над employee experience значно підвищує глобальні показники бізнесу:
– згідно дослідженню IBM’s Smarter Workforce Institute
– MIT
– Jacob Morgan for SHRM
– згідно дослідженню Gallup
Заповніть, будь ласка, форму і ми з вами зв'яжемось