Бренд роботодавця або HR бренд працює як маркетинг, тільки замість клієнтів – кандидати та співробітники.

Це те, чим компанія є насправді і те, що про вас думає ринок. Часом друге важливіше.

Якщо ви колись наймали чи звільняли співробітників – значить вже маєте HR-бренд, оскільки є люди, чиї враження створюють певний образ компанії.

Як зрозуміти, що час системно працювати над брендом?

  • мало відгуків на вакансії. Особливо на регулярні позиції, де зазвичай немає дефіциту спеціалістів.
  • співробітники не доходять до етапу співбесіди
  • кандидати отримують офер, однак відмовляються від нього
  • висока плинність кадрів
  • співробітники йдуть до конкурентів
  • в мережі багато негативних відгуків про компанію і десь глибоко в душі ви розумієте, що вони конструктивні

Сильний бренд допомагає:

  • зробити так, щоб кандидати самі хотіли потрапити до вас в команду
  • скоротити строки закриття вакансій
  • збільшити кількість відгуків
  • зекономити бюджет на закриття вакансії
  • знизити плинність кадрів
  • утримувати топових співробітників

 

Перший крок в роботі над брендом роботодавця – розробка стратегії. Це необхідний крок для того, щоб проаналізувати поточну ситуацію в якій знаходиться компанія, зрозуміти як діють основні конкуренти, визначити ключові переваги компанії та найкращі інструменти для просування бренду.

Процес розробки стратегії

Дослідження ринку

Аналіз поточної ситуації в employer branding компанії

Проведення онлайн сессій (1-2) для формування основи employer value proposition 

Визначення сегментів та персонажів цільової аудиторії 

Визначення цілей та показників ефективності

Створення концепції промо

Вибір каналів та основних тем для просування

Створення детальної інструкції по роботі з кожним каналом комунікації

Впровадження стратегії

Після завершення роботи над стратегією: спільно з клієнтом ми формуємо оптимальний план роботи з кожним каналом комунікації та визначаємо видповідальних за кожен напрям
Деякі активності може реалізовувати команда клієнта, деякі – ми:

  • Career Site
  • SMM
  • Контент-маркетинг
  • Реклама в соціальних мережах та Google
  • PR
  • Івенти
  • Робота з ВНЗ
  • Работа з лідерами думок
  • Розробка спецпроектів

Давайте знайомитись!

Заповніть, будь ласка, форму і ми з вами зв'яжемось





    E-mail:

    hi@morethan.ua

    Телефон:

    +38 044 33 99 66 1

    Команда