Бренд роботодавця або HR бренд працює як маркетинг, тільки замість клієнтів – кандидати та співробітники.
Це те, чим компанія є насправді і те, що про вас думає ринок. Часом друге важливіше.
Якщо ви колись наймали чи звільняли співробітників – значить вже маєте HR-бренд, оскільки є люди, чиї враження створюють певний образ компанії.
Як зрозуміти, що час системно працювати над брендом?
Сильний бренд допомагає:
Перший крок в роботі над брендом роботодавця – розробка стратегії. Це необхідний крок для того, щоб проаналізувати поточну ситуацію в якій знаходиться компанія, зрозуміти як діють основні конкуренти, визначити ключові переваги компанії та найкращі інструменти для просування бренду.
Дослідження ринку
Аналіз поточної ситуації в employer branding компанії
Проведення онлайн сессій (1-2) для формування основи employer value proposition
Визначення сегментів та персонажів цільової аудиторії
Визначення цілей та показників ефективності
Створення концепції промо
Вибір каналів та основних тем для просування
Створення детальної інструкції по роботі з кожним каналом комунікації
Після завершення роботи над стратегією: спільно з клієнтом ми формуємо оптимальний план роботи з кожним каналом комунікації та визначаємо видповідальних за кожен напрям
Деякі активності може реалізовувати команда клієнта, деякі – ми:
Заповніть, будь ласка, форму і ми з вами зв'яжемось