Розробка стратегії просування бренду роботодавця
(визначення EVP, ключових сегментів аудиторії та персон, аналіз ринку, розробка промо-плану для розвитку бренду)
Бренд роботодавця або HR бренд працює як маркетинг, тільки замість клієнтів – кандидати та співробітники.
Це те, чим компанія є насправді і те, що про вас думає ринок. Часом друге важливіше.
Якщо ви колись наймали чи звільняли співробітників – значить вже маєте HR-бренд, оскільки є люди, чиї враження створюють певний образ компанії.
Ми допомагаємо з побудовою стратегії розвитку роботодавця та її впровадженням в digital та офлайн каналах комунікації.
HR аудит та консалтинг – це діагностика, що дозволяє виявити, де саме болить бізнесу. Навіть на ранніх етапах роботи, коли команда зовсім невелика.
Допомагаємо з побудовою процесів:
Наша місія – створювати щасливі команди і ми як ніхто розуміємо що піклування про команду необхідне вже на старті існування компанії.
Тому ми створили спеціальну пропозицію для стартапів, щоб вже на перших етапах роботи допомагати вам будувати правильні HR процеси та формувати позитивний бренд роботодавця.
Розробка стратегії просування бренду роботодавця
(визначення EVP, ключових сегментів аудиторії та персон, аналіз ринку, розробка промо-плану для розвитку бренду)
Побудова базових HR процесів
(рекрутинг, адаптація, розвиток, total rewards, залученість та мотивація, well-being, аналітика)
Заповніть, будь ласка, форму і ми з вами зв'яжемось