Inbound рекрутинг – це аналог inbound маркетингу, тобто стратегія отримання вхідних контактів, в даному випадку – кандидатів. Тобто, стратегія, націлена на те, щоб кандидати самі присилали вам резюме.
Цікаво? Давайте розбиратись як це працює!
1. Inbound рекрутинг – це гра в довгу. Запасіться терпінням, і будьте готові вкласти певну кількість часу в те, щоб закривати вакансії швидше.
2. SEO та ключові слова. Попрацюйте над тим, щоб ваші вакансії було легко знайти в пошукових системах.
3. Регулярний апдейт інформації на кар’єрному сайті. Google краще видає оновлені сторінки.
4. Використовуйте відео-формат. Тренд на відео продовжує набирати обороти. Розкажіть про компанію та вакансії у відео.
5. SMM стратегія. Соціальні мережі все частіше використовуються замість пошукових систем. Використовуйте їх можливості.
6. Пропрацюйте портрет кандидата та «персону». В попередніх постах ми публікували шаблон «персони».
7. Працюйте з базою кандидатів, регулярно її оновлюйте та актуалізуйте.
8. Працюйте над особистим брендом. Своїм та ключових співробітників компанії.
9. Підтримуйте стосунки з кандидатами та вчасно надавайте зворотній зв’язок.
10. Регулярно аналізуйте результати та коригуйте стратегію.
Залишились питання про рекрутинг? Напишіть нам, і ми допоможемо з усіма процесами!