Інклюзія – це врахування особливостей людини та залучення її до спільних дій. Якою б ця відмінність не була.
Особливо актуальним питання інклюзивності постає перед українськими бізнесами зараз – люди переїжджають до інших регіонів, отримують значні травми, скоро до звичайного життя почнуть повертатись наші воїни.
Усім цим людям потрібна допомога з реінтеграцію з суспільство, особливо через надання робочих місць.
Тож, інклюзивність в побудові робочої культури та процесів – це те, що усі топ-менеджери повинні переглянути в роботі компаній та коректно вибудувати.
Які практики варто почати впроваджувати в роботу?
1. Регулярні опитування команди та впровадження результатів в роботу. Враховуйте думку співробітників при розробці нових процесів та політик.
2. Перегляд процедури найму та політики компенсацій. Чи дійсно в процесі рекрутингу все прозоро, чи надаються рівні можливості усім кандидатам? Чи відповідає компенсаційний пакет потребам команди?
3. Перегляд політик щодо взаємодії в команді, поваги та гідності, дискримінації. Чи відповідають політики вимогам інклюзивного середовища? Чи достатньо комунікації в компанії на ці теми?
4. Додайте практики інклюзивності до процесу онбордингу. З першого дня роботи комунікуйте правильно про ставлення компанії, політики та правила що стосуються усіх.
5. Оцініть, чи відповідають прописані політики реальним практикам в компанії.
6. Включайте практики інклюзивності в роботу віддалених команд. Перекомайтесь що віддалені команди мають ті самі переваги в роботі, що і співробітники в офісі.
7. Регулярно заміряйте KPI щодо інклюзивності в роботі компанії.