Культура компанії – це основа бренду роботодавця і надійна база для роботи з employee experience.
Цінності в вашій компанії – це інструмент для роботи та реальне відображення вашої культури, чи просто розділ на сайті?
Давайте разом перевіримо. Задайте ці питання до кожної з цінностей компанії:
-
Чи можуть співробітники аргументовано не погодитись з цінністю?
-
Чи розказуєте ви друзям що в компанії є така цінність?
-
Чи допомагає ця цінність приймати рішення?
-
Чи можете ви описати як ця цінність проявляється в діях команди?
-
Чи близька ця цінність команді?
-
Чи відображують цінності поточну ситуацію в компанії?
По кожному запитанню проставте оцінку від 1 до 5 (де 1- повністю не згоден, а 5 – абсолютно згоден)
Для аналізу результату порахуйте середня значення відповідей по всіх запитаннях. На шкалі результатів 1 означатиме що цінності не відповідають компанії та потребують роботи над ними, а 5 – ідеальне співпадіння компанії і цінностей.