Гарна стратегія брендингу роботодавця допоможе скоротити витрати на найм, зменшити плинність та залучити найкращих співробітників.
Першим кроком має бути створення унікальної, але ефективної стратегії брендингу роботодавця.
З чого варто починати?
- Культура компанії
Перш ніж переходити до брендингу, варто звернути увагу на корпоративну культуру та докласти максимальних зусиль для її покращення. Сильний бренд роботодавця не має сенсу, якщо у компанії немає унікальної культури, щоб його підкріпити.
- Цінності та місія бренду
В наш час люди набагато більше звертають увагу на те, як їхня робота вплине на навколишнє середовище.
Зараз, як ніколи, важливо інвестувати у визначення та розвиток місії, цінностей та культури компанії. Люди хочуть працювати в організації, бренд якої викликає повагу та позитивно впливає на оточення.
- Опитування цільової аудиторії
Важливо мати чітке уявлення про те, як ваш бренд сприймається людьми, що шукають роботу та співробітниками. Так ви зможете дізнатись на що саме зробити акцент в роботі з брендом.
Важливо проводити опитування як внутрішні, так і зовнішні.
- Career page
Цілком очевидно, що кар’єрна сторінка на сайті компанії має бути зрозумілою та легкою для навігації. Також, важливо оптимізувати сторінку для користувачів мобільних пристроїв.
- Ціннісна пропозиція роботодавця ( EVP)
На додачу до попереднього пункту, ціннісна пропозиція роботодавця має бути чітко зазначена на вашому сайті.
Що таке цінна пропозиція роботодавця?
EVP (Employer Value Proposition) включає в себе усі переваги, які ви надаєте співробітникам.
Це відповідь на питання «Чому я повинен обрати вашу компанію?»
Багато компаній роблять помилку, приділяючи недостатньо уваги EVP під час співбесіди та подальшого спілкування з кандидатом. Деякі компанії навіть не згадують свого EVP на сайті. Насправді ж, це інформація що може дуже вплинути на рішення кандидата приєднатись до вашої команди.
- Якісний Job description
Детальна посадова інструкція є обов’язковою для ефективного найму. Нечітка посадова інструкція може значно погіршити процес адаптації та, як результат, призвести до підвищення плинності кадрів.
- Відгуки співробітників
Найкраще підтвердження EVP компанії – це правдиві відгуки співробітників та їх історії про роботу в компанії.
- Контент-маркетинг
Саме контентна стратегія дозволить вам показати всі аспекти вашого EVP та встановлювати контакт з кандидатами ще до того, як їм напише рекрутер.
Це основні аспекти бренду роботодавця, яким варто приділити увагу під час розробки стратегії.
Проте, є ще один невеликий, але суттєвий момент.
Це персоналізація. Чим більшої персоналізації ви зможете досягнути працюючи над брендом роботодавця, тим більшу ефективність принесуть усі попередні кроки.