Стратегія роботи над брендом роботодавця

Гарна стратегія брендингу роботодавця  допоможе скоротити витрати на найм, зменшити плинність та залучити найкращих співробітників.  

 

Першим кроком має бути створення унікальної, але ефективної стратегії брендингу роботодавця.

 

З чого варто починати?

 

  1. Культура компанії

 

Перш ніж переходити до брендингу, варто звернути увагу на корпоративну культуру та докласти максимальних зусиль для її покращення.  Сильний бренд роботодавця не має сенсу, якщо у компанії немає унікальної культури, щоб його підкріпити.

 

  1. Цінності та місія бренду

 

В наш час люди набагато більше звертають увагу на те, як їхня робота вплине на навколишнє середовище.

Зараз, як ніколи, важливо інвестувати у визначення та розвиток місії, цінностей та культури компанії. Люди хочуть працювати в організації, бренд якої викликає повагу та позитивно впливає на оточення.

  1. Опитування цільової аудиторії 

 

Важливо мати чітке уявлення про те, як ваш бренд сприймається людьми, що шукають роботу та співробітниками. Так ви зможете дізнатись на що саме зробити акцент в роботі з брендом.

Важливо проводити опитування як внутрішні, так і зовнішні.

 

  1. Career page 

 

Цілком очевидно, що кар’єрна сторінка на сайті компанії має бути зрозумілою та легкою для навігації.  Також, важливо оптимізувати сторінку для користувачів мобільних пристроїв.

 

  1. Ціннісна пропозиція роботодавця ( EVP)

 

На додачу до попереднього пункту, ціннісна пропозиція роботодавця має бути чітко зазначена на вашому сайті.

 

Що таке цінна пропозиція роботодавця?

EVP (Employer Value Proposition) включає в себе усі переваги, які ви надаєте співробітникам.

Це відповідь на питання «Чому я повинен обрати вашу компанію?»

 

Багато компаній роблять помилку, приділяючи недостатньо уваги EVP під час співбесіди та подальшого спілкування з кандидатом.  Деякі компанії навіть не згадують свого EVP на сайті. Насправді ж, це інформація що може дуже вплинути на рішення кандидата приєднатись до вашої команди.

 

  1. Якісний Job description

 

Детальна посадова інструкція є обов’язковою для ефективного найму.  Нечітка посадова інструкція може значно погіршити процес адаптації та, як результат, призвести до підвищення плинності кадрів.

 

  1. Відгуки співробітників

 

Найкраще підтвердження EVP компанії – це правдиві відгуки співробітників та їх історії про роботу в компанії.

 

  1. Контент-маркетинг

 

Саме контентна стратегія дозволить вам показати всі аспекти вашого EVP та встановлювати контакт з кандидатами ще до того, як їм напише рекрутер.

 

 Це основні аспекти бренду роботодавця, яким варто приділити увагу під час розробки стратегії.

 

Проте, є ще один невеликий, але суттєвий момент.

Це персоналізація. Чим більшої персоналізації ви зможете досягнути працюючи над брендом роботодавця, тим більшу ефективність принесуть усі попередні кроки.