Data-Driven recruiting: які метрики варто вимірювати

Процес рекрутингу з кожним днем приносить нам нові випробування. Аналіз результатів рекрутингу, що базується на цифрах дає найбільш точні відповіді на питання про те, як варто оптимізувати процес.

 

Які метрики варто заміняти регулярно, щоб процес рекрутингу буду дійсно data-driven?

 

  1. Cost per hire (варіть закриття однієї вакансії). Цей показник включає витрати на сервіси, рекламу, робочий час рекрутера та технічних спеціалістів та інше.

2.Source quality (ефективність каналів пошуку). Проаналізуйте ефективність кожного ресурсу, який ви використовуєте для пошуку кандидатів.

3.Number of qualified candidates (співвідношення кількості кандидатів на першому етапі відбору до кількості кандидатів на технічному інтерв’ю). 

4.Quality of hire (якість найманих кандидатів). Цей показник визначає як швидко нові співробітники повноцінно включаються в роботу, команду та культуру компанії.

5.Time to hire (період закриття однієї вакансії). Скільки часу проходить в середньому від отримання заявки на пошук нового співробітника до його виходу на роботу?

  1. Offer acceptance rate (показник прийняття пропозицій про роботу). Співвідношення прийнятих оферів до запропонованих.
  2. Candidate net promoter score (NPS). Чи готові кандидати рекомендувати вакансію та компанію своїм друзям і знайомим?
  3. First-year turnover rate (показник звільнень в перший рік роботи). Чим нижчий цей показник – тим менше компанія витрачає на рекрутинг.

 

Якщо вам потрібно інтегрувати метрики в рекрутинг, налаштувати увесь процес або делегувати його – напишіть нам, ми з радістю допоможемо!