Компанії повертаються до роботи, проте багато питань залишаються відкритими: як коригувати процеси під поточну ситуацію, як правильно розподіляти завантаження співробітників, як комунікувати з командою.
Єдиного списку правил для комунікації в такий складний період немає – кожна команда стикнулась з різними викликами та складнощами. Проте, ми підготували декілька простих рекомендацій, що допоможуть побудувати адекватну ситуації внутрішню комунікацію👉
– Основне правило для внутрішньої комунікації зараз – гнучкість. Варто регулярно відслідковувати ситуацію навколо та моральний стан команди, і комунікувати опираючись на ці данні.
– Проаналізуйте tone-of-voice у внутрішній комунікації. Необхідно впевнитись що він достатньо шанобливий, розуміючий та відповідає ситуації.
– Нагадайте команді про короткострокові та довгострокові цілі компанії. Це допоможе команді зосередитись та відновити розуміння глобальної картини в роботі.
– Відзначайте навіть невеликі досягнення: візьміть за звичку щоденно аналізувати досягнення команди та робити на цьому акцент в комунікації. Зараз, в час невизначеності, особливо важливо розуміти що дії мають конкретний та важливий результат.
– Регулярно переглядайте теми комцнікації та загальні сповіщення – вони мають бути актуальними та відповідати загальній ситуації в регіоні. Наприклад, сповіщення для команди, що були актуальні кілька тижнів тому – зараз вже можуть заважати.
– Проявляйте розуміння. За можливості, організуйте службу підтримки, яка допомагатиме співробітникам в складних ситуаціях. Рано чи пізно робота повернеться в норму, проте не варто переживати з приводу того, що окремі підрозділи або співробітники потребують більше часу на відновлення.