Що робити з брендом роботодавця в період війни?

Компанії, що продовжують наймати спеціалістів задаються питанням – як посилювати бренд роботодавця в період, коли здається, що навколо всім зовсім не до того?

Так, в першу чергу, подбайте про внутрішні комунікації. Підтримка вашої команди в складний період – це важливий аспект, що характеризує вашу компанію набагато більше, аніж будь-які зовнішні прояви. Нещодавно ми писали про принципи внутрішньої комунікації в кризовий період – перевірте, чи все ви врахували. Рекомендація ваших співробітників про дії компанії в складний час може привести до вас більш замотивованих спеціалістів та тих, хто співпадає з вами за цінностями.

Другий важливий аспект – діліться з аудиторією тим, як ви допомагаєте країні та окремим людям в ці часи, та в яких активностях задіяні ваші співробітники. Висвітлюючи кожен, навіть невеликий, вчинок ви додаєте мотивації тим, хто допомагає, та натхнення тим, хто лише планує включитись в волонтерську діяльність. 

Крім того, розкажіть про те, як ви організовували роботу в перші тижні війни, та як працюєте зараз. Якщо ви продовжуєте наймати спеціалістів – вони зможуть швидко знайти відповіді на важливі питання.

Решту тем варто переглянути в розрізі актуальності на даний момент – чи корисна буде наразі така інформація читачам. Є багато контенту, який на сьогодні є дуже актуальним та затребуваним.

Ми проводимо безкоштовні консультації для компаній щодо внутрішньої та зовнішньої комунікації в кризовий період. Напишіть нам в DM або на hi@morethan.ua, щоб домовитись про зручний час для консультації.