Як працювати з внутрішнім клієнтом?

Ви розглядаєте співробітників у команді як внутрішнього клієнта?
Якщо так – як сами ви підходите до цього питання? Чи вимірюєте показники лояльності та задоволеності? А фідбек по роботі між департаментами збираєте? Ці заміри регулярні? Чи є у вас розуміння сильних та слабких сторін компанії як роботодавця?

Всі давно звикли працювати з зовнішнім клієнтом – досліджувати та описувати цільові аудиторії, продумувати точки контакту та клієнтський шлях, регулярно вести CRM, щоб не впустити жодної деталі про клієнта та сформувати вірну ціннісну пропозицію. Регулярно проводяться опитування задоволеності, збирається зворотній зв’язок, покращєсться сервіс на основі клієнтського досвіду. Всі ці дії дозволяють підвищувати лояльність клієнта до компанії, підвищувати середній чек та LTV клієнта.

Такий набір активностей говорить про те що компанія дійсно піклується про свого клієнта та хоче зробити досвід взаємодії приємним та легким. І не дивлячись на короткий список дій, це величезна робота команди. Як правило, команда на 100% залучена в процес який постійно доповнюється та покращується.

До роботи з досвідом співробітника як внутрішнього клієнта часто руки доходять в останню чергу або не доходять зовсім. Тим часом саме команда – це основний ресурс в якісній роботі з клієнтом та в бажанні клієнта повертатись знову і знову. Мінімальні крокі в області покращення досвіду співробітника можна робити тут і зараз.

Перший крок – проведення опитування серед співробітників. Отримані данні одразу дадуть розуміння сильних та слабких сторін компанії як роботодавця, прогалини в бізнес-процесах та інсайти про роботу з клієнтом.
На основі отриманих даних ви зрозумієте на які області варто звернути увагу в першу чергу та де варто негайно впроваджувати зміни. Крім того, ви будете знати свої сильні та слабкі сторони та використовувати ці данні для залучення найкращих спеціалістів з ринку праці.

Ви можете залишити свій e-mail в формі нижче і ми відправимо вам опитувальники для оцінки задоволеності та лояльності співробітників, щоб вже завтра ви використали їх в роботі.