Якщо ви серйозно ставитесь до розвитку бренду роботодавця своєї компанії – визначення EVP (employer value proposition) – перший та дуже важливий крок для вас. Проте розробити його – задача не з простих. Визначення та підходи відрізняються, але суть одна. Правильний EVP відповідає на фундаментальне питання: чому люди повинні працювати в вашій компанії?
Існує всього 2 простих питання, відповіді на які допоможуть сформулювати ваш унікальний EVP.
Починати роботу над визначенням ключових цінностей простіше та ефективніше зі співробітників, що вже працюють в компанії. Як люди, які щоденно взаємодіють з вашим брендом роботодавця, вони можуть дати обдуманий та змістовний зворотній зв’язок.
Для початку, дізнайтесь що важливо для членів команди під час вибору роботодавця. З відповідей ви зможете відібрати список драйверів, які впливають на рішення піти працювати в вашу компанію. Скоріш за все вони не будуть унікальними, проте дадуть розуміння того, за коми критеріями потенційні кандидати будуть приймати рішення.
Наступним кроком проаналізуйте, наскільки внутрішня культура компанії співпадає з виявленими драйверами. Знання того, що важливо для співробітників є важливою частиною роботи, але цього недостатньо для того, щоб визначити ключові показники EVP. Ви повинні розуміти, як співробітники компанії співвідносяться роботу вашої компанії з цими ж параметрами драйверів. Так ви зможете побачити повну картину.
Наприклад, якщо «сильні та послідовні лідери» важливі для співробітників, але в вашій компанії цей показник слабкий – побудова EVP на його основі буде залучати людей, що неминуче будуть розчаровані.
Складаючи список показників, які важливі для співробітників в порівнянні з сильними сторонами компанії ви можете легко виявити ключові показники для вашого EVP.