Бренд роботодавця
Бренд роботодавця або HR бренд працює як маркетинг, тільки замість клієнтів - кандидати та співробітники.

Це те, чим компанія є насправді і те, що про вас думає ринок. Часом друге важливіше.

Якщо ви колись наймали чи звільняли співробітників - значить вже маєте HR-бренд, оскільки є люди, чиї враження створюють певний образ компанії.
Як зрозуміти, що час системно працювати над брендом?
  • мало відгуків на вакансії. Особливо на регулярні позиції, де зазвичай немає дефіциту спеціалістів.
  • співробітники не доходять до етапу співбесіди
  • кандидати отримують офер, однак відмовляються від нього
  • висока плинність кадрів
  • співробітники йдуть до конкурентів
  • в мережі багато негативних відгуків про компанію і десь глибоко в душі ви розумієте, що вони конструктивні
Сильний бренд допомагає:
  • зробити так, щоб кандидати самі хотіли потрапити до вас в команду
  • скоротити строки закриття вакансій
  • збільшити кількість відгуків
  • зекономити бюджет на закриття вакансії
  • знизити плинність кадрів
  • утримувати топових співробітників
Ми розробляємо та впроваджуємо стратегію
1
Формуємо ціннісну пропозицію ринку та портрет аудиторії
2
Визначаємо канали просування вакансій та цінностей компанії: соцмережі, медіа, заходи, СSR, брендинг, внутрішні комунікації
Хочете дізнатись більше про процес?
Давайте знайомитись
+38 063 747 57 81
hi@morethan.ua
E-mail
Телефон
Ім'я
Коментар
Made on
Tilda